zondag 24 januari 2016

Na ontspanning volgt...

Gisteren nog een keer echt zalige ontspanning gehad waarvoor heel erg bedankt Lies en Bart. Het geluk spatte gewoon van hen af en we werden er allemaal door aangestoken. Lekker eten, leuke vrienden, toffe muziek, wat heeft een mens meer nodig om zich eens helemaal te laten gaan.

Tussen de trouwmis en het avondfeest door heb ik nog snel een werflicht gefabriceerd. Zie hieronder mijn fantastisch bouwsel. Eigenlijk is het niet meer dan een oude TL-armatuur met een kapotte verlengkabel aan maar het feit dat ik 2 kapotte dingen terug nuttig heb gemaakt, maakt mij gelukkig als een klein kind :-).

DIY werflamp oude TL lamp
TL-lamp + verlengkabel = superdeluxe werflamp!!!

De komende week staat vooral verhuis gepland. We hebben een tekort aan dozen (volgens mij staan er al meer dan 50 verspreid over gans Waregem en omstreken) en dat wil dus zeggen dat we ze moeten vullen, naar onze nieuwe woonst brengen, legen en terug meenemen...

Als er zich trouwens mensen geroepen voelen om een handje toe te steken tijdens onze verbouwing, laat met plezier iets weten. Naast een leuke en aangename werkdag krijg je er ook eeuwige roem en glorie, een luide "respect"  en een voldaan gevoel voor terug. Op die manier klinkt het alsof we niets liever doen dan verbouwen :-).

Oja, de stofzuiger is gekocht! Dat is al aanwinst nummer 9 en het 4e ding dat ik via 2dehands koop.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten